Sayfalar

14 Ekim 2010 Perşembe

Ben ve Kendim

Ne bu şehirden bıktım, ne de bu güzel ülkeden. Benim bıkkınlığım ne benden ne de kendimden. Bıkkınlığım kadir kıymet bilmeyenlerden. Kaçıp gitmek istiyorum onların çevrelerinden. Ne bu ülkeden uzaklaşmak istiyorum ne de bu şehirden. Uzaklaşmak isteğim, değer bilmeyen ve değer vermeyenlerden.

Uzaklaşmak istediğim insanlar... Bir türlü yaranılamayan, çıkarlarından başka bir şey düşünmeyen insanlardan uzaklaşmak istiyorum. Kimseye laf anlatmaya çalışmadan "ben" ve "kendim" huzur içinde takılmak istiyorum. Aslında "ben" yalnız kalamam, birisine laf anlatmadan duramam. İşte o yüzden yanıma "kendimi" de almak istiyorum. Böylece "ben" ve "kendim" birbirimize yeteriz. Böylece gerçekten mutlu olabiliriz. Kimse canımızı sıkamaz bizim. "Ben" ve "kendim" birbirimizi çok iyi anlayabiliriz; derdimizi anlatmamız gereken kimse olmadığı zaman sorun da kalmaz. İyisi mi "ben" yanıma biran önce "kendimi" de alıp kaçmalıyım insanlardan. Biraz başbaşa kalıp kafa dinlemeliyiz. Sonra kederlenip konuşmalıyız birbirimizle. Kimseye ihtiyaç duymadan "ben" ve "kendim" görmeliyiz bütün işlerimizi. Aşmalıyız her engeli, üstesinden gelmeliyiz her şeyin.

"Ben" ve "kendim" kaçıp gitmeyi planlıyorum yakın zaman içinde. Değer bilmeyen ve değer vermeyenlerden yani herkesten kaçıracağım "ben" "kendimi...

- yeşiL -

Hiç yorum yok: