Sayfalar

14 Kasım 2010 Pazar



Annem ve babamın iki yıl önceki konuşmasıdır. Evlilik yıldönümleri dolayısıyla paylaşmak istedim.

Babam: Benim şeylerim nerde?
Annem: Senin şeylerin şeylerin orda?
Benim iç sesim: Ne nerde? Ne neylerin neresinde?

Biranda yatak odasına gidip çizgili pijamalarını [evet şu Türk erkeği pijamaları :) ] bulup elinde getiren babam, her şeyi normal karşılayan annem ve şaşkınlıklar içerisinde kahkahalara boğulan ben :)

Evli çiftler bi zaman sonra telepati yoluyla anlaşıyorlar demek ki :)
Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun sevgili evebeyinlerim :) eheuheue :)

NOT: Neden böylesine ilginç bi tarihte evlendikleri bilinmemektedir :)

2 yorum:

éLLa dedi ki...

valla bi ben cözemedim herhalde o dili. bu sey seyli diyaloglari bir tek bizimkiler yapiyor saniyordum :)

yeşiL dedi ki...

:) yalnız değilsin éLLa. bizimkiler de aynı kafadan, aynı yapıdan :)