Sayfalar

11 Kasım 2010 Perşembe

Bir Akşamüstü

Bir akşamüstü
Beni sensiz bıraktığın yere gel yine...
Yine hüzzam şarkımız benim dilimde
Demiştin bana sen
Seni ben yarattım şimdi
Şimdi ise sarılacağım küllerine
Ayrılığımızı fısıldarken kulağıma
O an ağladım ben sessizce bağıra bağıra...
Seni ben yarattım dedin ya bana
Doğmak gibi ölmek de koymaz adama
Bir seher vakti
Gel mezarıma
Sensizliğe boğulmuş yabani otlarıma
Üstümde gezinen böceğe kelebeğe
Hayaller kur kahkahalarla bensizliğe
Bittiğimi koy mezarıma birde sensizliği
Git mezarımdan sonra dön evine
Kapa perdeleri şarkımızı dinle
Bir gece yarısı
Yıllar sonra da olsa baş başa kal kendinle
Aç bir şarap koy kadehine
Yalnızlık dansını et benimle
Üç dilde küfür et sana, bana, geleceğine...
Kurtuldum diye adaklarda bulun
Açlara yemek, çıplaklara elbise, aşk sevgisizlere...

Bir akşam üstü...
Bir seher vakti...
Bir gece yarısı...
Bayram ilan et benden kurtuldun diye...

- Adulera AYZA -


Hiç yorum yok: