Sayfalar

30 Aralık 2010 Perşembe

ALDATIL (MA) DIM !

Ortalığı birbirine kattım. Ağladım ağladım ağladım. Sokaklarda dolandım ağlaya ağlaya. Tepemde yağan yağmur mu daha fazla yoksa gözyaşlarım mı çözemedim. Yeminler ettim, intikam yeminleri…Yemek yemedim, su içmedim, uyumadım… Günahını aldım günahsızların. Çünkü ben aldatılmıştım!

Ve şimdi aldatıl(ma)dığımı öğrendim. Tabii ilk önce inanmadım; ama sonra inanmanın daha iyi geleceğine inandım… Yalan da olsa bu acıdan kurtulmanın tek çaresi buydu.

Başka biri yoktu belki; ama bu yalan daha acı değil miydi karar veremedim. Aramıza giren bir kadın değildi belki ama acımasız bir yalandı! Bir yalan daha çıkmıştı gün ışığına. Büyük, acımasız ve hakedilmemiş bir yalan... Ve yalan beraberinde kuşkuyu da getirdi. Büyük bir kuşku. 

Ne düşünmem gerektiğini ve neyin doğru olduğunu bilmiyorum ve sanırım öğrenmek de istemiyorum. İstediğim tek bir şey var aslında; ama ne olursa olsun ben onu alamıyorum. Aramızdaki yalanlar pek çok ve tek gerçek senden ayrı olduğum...

- yeşiL -

15 yorum:

cemo dedi ki...

Aldatılmadığına sevindim :) Boş yere üzüldüğüne üzüldüm :( Herneyse geçmiş olsun

yeşiL dedi ki...

Evet ben de sevindim ama bu züğürt tesellisi oluyor benim için :) O kadar bıktırmışım, o kadar nefret ettirmişim ki kendimden karşımdaki benden kurtulmanın son çaresi olarak bu yola başvurmuş :( ühüü...

cemo dedi ki...

Boşver seni kaybettiğine yansın o, kıymetini bilen birileri elbet karşına çıkar

yeşiL dedi ki...

:( sanmıyorum ama umarım çıkar bi gün :(

cemo dedi ki...

Çıkar çıkar her kelin bir kör alıcısı vardır :)))

yeşiL dedi ki...

:D Burada kel ben oluyorum galiba :))

cemo dedi ki...

Bingo :D

yeşiL dedi ki...

Gülüyor bir de yaa :D Suratıma söyleme arkamdan konuş barii :D

cemo dedi ki...

Ben dobra insanım arkadan konuşmam :D beş beş yüzüne sayarım :D

yeşiL dedi ki...

Pişkinliğe bakar mısınız a dostlar :D Hala kelim yanii :D İnsan aa yanlış anladın ben öle demek istemedim falan der de kıvırır :D Nerdeeee :D Daha neler görücez acep :D

cemo dedi ki...

Teşbihte hata olmaz :D mecazi kel o hıh... safa yatma lütfen :))))

yeşiL dedi ki...

:D Mecaz-ı mürsel yaptığını biliyorum :) O daha kötü... Prenses filan demiyorsun sonuçta "kel" diyorsun :D Demek ki; var bende bir dengesizlik :D

cemo dedi ki...

Of of tamam bidaha teşbih yapmıycam ya pek alıngansın :D

yeşiL dedi ki...

:D Yıldırdım :D tamam ya yap şaka yapıyorum :)

cemo dedi ki...

ohh içim rahatladı valla