Sayfalar

10 Aralık 2010 Cuma

Dön Artık


(Ahmet ÖZHAN - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim)


Unutabilecek miyim acaba seni bir gün? Bir günüm seni anmadan geçebilecek mi? Seni düşünmek istemiyorum inan. Aklıma getirmeyi hiç istemiyorum. Sen gaddar ben zavallı. Sen acımasız ben acınası. Çok istiyorum ama yine de yapamıyorum sensiz, inan! Yokluğuna dayanmak ne kelime... Ben yokluğuna inanamıyorum, inanamam.

Ben sensiz kaldım senin yüzünden. Bana en büyük kötülüğü yapan sen oldun yani. Sevdiğimi benden alan o hain adam: benim sevdiğim adam. Neden aldın benden sevdiğimi? Neden attın beni ateşlere? Ben İbrahim değilim ki o ateş beni yakmasın. Ben Mecnun değilim ki Leyla'dan geçeyim. Ben Yeşil'im. Senin Yeşil'indim ya hani. Hani unuttun ya sen beni artık. Hani bıktın ya benden artık. İşte ben O'yum. Bunları hatırlatınca anımsadın mı beni? Ben İbrahim olmak istiyorum bu ateş artık yakmasın beni. Ben Mecnun olmak istiyorum, artık umursamayım seni...

Yapamıyorum yapamıyorum yapamıyorum... Dayanamıyorum, unutamıyorum. Dön artık bana. Yoksa ben boğuluyorum...

Hiç yorum yok: