Sayfalar

2 Aralık 2010 Perşembe

Yanlış Adam

Ben yanlış adamı sevdim. Üstelik yanlış zamanda ve yanlış şekilde. Bütün yanlışlar üst üste iken tek doğru ben miydim?

Bütün yanlışlıkların beni bulmasının bir nedeni olmalıydı ve bu neden aslında yanlışın ben de başlamasıydı. Evet ben yanlış adamı sevdim. Çünkü O' na, hak etmediği değeri verdim. Benim O' nu şımartmamla başladı asıl yanlışlık. Bilemedim. Birine vazgeçilmez olduğunu hissettirirseniz ilk sizden vazgeçermiş. Bilemedim. Vazgeçilmezimsin dedim, vazgeçilen oldum. Bırakamam seni dedim. Boynunu bükemem ben senin. Ben sana kıyamam dedim. Kıçıma tekmeyi ilk senden yedim!

Sevmenin doğru olduğunu düşünürdüm, yanlış olduğunu senden öğrendim. Seni sevmek miydi yanlış olan yoksa güvenmek mi yoksa bağlanmak mı? Sen miydin yanlış olan yoksa sana aşık olmak mı? Yoksa yanlış olan hala seni düşünmek hala seni özlemek mi?

Yanlış olan benim aslında... Yanlış olan benim seni böyle takıntılı bir şekilde sevmem. Çünkü ben yanlış adamı sevdim. Yanlış zamanda ve yanlış şekilde...

- yeşiL -

Hiç yorum yok: