Sayfalar

5 Şubat 2011 Cumartesi

Bu Sabah

Bu güneşli cumartesi sabahında hüzünlüyüm yine. Yine bir burukluk var içimde. Gözyaşım gözümün kenarında duruyor sanki. Bu güneşli cumartesi sabahında içimde bir sıkıntı var. Belki de bir derdim var benim bu güzel günde. Belki de her zamanki dertlerimle uğraşıyorum. Belki de benim derdim yine seninle.


Bu güzel cumartesi gününde dışarı çıkacağım birazdan arkadaşlarımla. Üzgün üzgün duramayacağım onların yanında. Çünkü kimse bana hüznü yakıştırmayacak. Sessizliği yakıştırmayanlar, sessizlik hakkı tanımayacaklar bana. Ben yine susmamacasına konuşacağım onlarla. Ben yine heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatacağım. Anlatırken sesim birden yükselip birden alçalacak, ellerim kollarım oynayacak, gözlerim büyüyüp küçülecek ve olayları yeniden yaşayacağım. Sonra sustuğum an: "yeşiL neyin var?" sorusu gelecek birinden. Susmama izin verilmeyecek. Seni düşünmeme izin verilmeyecek belki de. Bana üzülme hakkı tanınmayacak. Bana düşünme hakkı tanınmayacak.


Ben biraz sonra dışarı çıkacağım. Heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatacağım. Güldürürken aynı anda seni düşüneceğim. Gülerken aynı anda hüzünleneceğim. En çok sigara içtiğim dakikaları seveceğim biraz sonra. Çünkü zehri her içime çekişimde, zihnimde seni zikredeceğim...


- yeşiL -


Zeki MÜREN - Mihrabım Diyerek

8 yorum:

cemo dedi ki...

Geçecek bu günler :( üzülme

yeşiL dedi ki...

Biran önce geçsin mümkünse :(

cemo dedi ki...

Gıcıklık yapmasan geçicekte :)

yeşiL dedi ki...

Aaa ne gıcıklığı :D Yine ne yaptım yaa :))

cemo dedi ki...

Hem gıcık hem uyuz :D Bide ne yaptım diyo şuna bak sen daha iyi bilirsin küşük hanım :D

yeşiL dedi ki...

Bilsem de duymak isterim küçük bey :D

cemo dedi ki...

Ortalıkta söylemem :)

yeşiL dedi ki...

İyi bakalım öyle olsun. Etrafta delil bırakma :D