Sayfalar

26 Şubat 2011 Cumartesi

Inception (Başlangıç)





Yazın vizyona girmiş olan "Inception" filmini, tatilde olduğum için izleyememiştim. Bu film hakkında çok iyi duyumlar almış olmama rağmen bir türlü fırsat bulup izleyemiyordum. Taa ki bugüne kadar.


Az önce filmi izledim ve gerçekten çok beğendim. Uzun zamandır böylesine güzel bir film izlememiştim. Keşke sinemada izleme fırsatım olsaydı; ama ne yapalım böyle de güzeldi. Bir filmde beni en çok etkileyen şey tabi ki kurgudur ve bu filmin kurgusu gerçekten de muhteşem. Inception, sınıfı 10 puanla geçti. Yapımcısından ışıkçısına kadar herkesi tebrik ediyorum :)


İzlemeyenler kesinlikle izlemeliler. Şiddetle tavsiye ediyorum. Hatta bu yazıyı okuyup hala izlemeyen olursaaa, bizzat gelip dövüyorum :) Şaka şaka dövmüyorum; ama siz yine de izleyin :) Pişman olmazsınız ;)

2 yorum:

cemo dedi ki...

Çok oldu izleyeli bende beğenmiştim gerçekten çok hoş bir film :)

yeşiL dedi ki...

Ben geriden geliyorum derin derin :D Bu aralar filmlere sardım haydi hayırlısı :))