Sayfalar

25 Şubat 2011 Cuma

Senden Geçme Zamanı

Ne yazık ki fırsat yok seni bir kez daha yaşamaya!


Şuan tek istediğim yanında olmak. Yine yanında olsam ve ellerini tutsam. Yanında olsam da, yüzüme bakmasan yine. Ben sana kızsam ve sen sussan. Sırf kızmış olmak için kızsam sana. Seni üzmek için değil de, gururumu kurtarmak için söylesem o ağır cümleleri yüzüne. Sonra kırıldığını farketsem ve parçalansa yüreğim. Seni üzmenin her şeyden daha ağır olduğunu o zaman anlasam. Sana kıyamasam ve çaresizliği öğrensem seni üzdüğüm o an. Sevinmek gibi üzülmeyi de sende öğrensem. Senin bir gülüşünün her şeyden önemli olduğunu bir kez daha anımsasam...


Ne sen benimle yapabildin bunca zaman, ne de ben sensiz!


Dön diye çok uğraştım, dön diye çok yalvardım sana. Yeterince zorladım ama olmadı. Hiç olmasa seven insan bunca üzmeye dayanamazdı. Ben elimden geleni yaptım senin için ve ikimiz için; ama sana yaptıramadım hiçbir isteğimi. Olmadı, olduramadım, sevdiremedim, beğendiremedim kendimi sana. Üstelik geri döndüremediğim gibi bunca zaman, yavaş yavaş da uzaklaştırdım seni kendimden. Yakınlaşmanı isterken uzaklaşmandı en kötü olan. Sevdiremedim kendimi sana; ama sevmeyi öğrendim. Bununla birlikte fedakarlık yapmayı ve aşkı sürdürmeyi öğrendim. Öğendim; ama öğretemedim sana. Öğrenmeyi istemeni sağlayamadım.


Zaman senden geçme zamanıdır!


Hergün seni unutacağım diye uyandım yeni bir güne; ama yapamadım. Her istediğini yaptım; ama yaptıramadım hiçbir şey. Bunca denemeden sonra gelen yeni dönem kendinden vazgeçme zamanıdır. Yani seni unutma evresidir. Senin için senden vazgeçmektir. Yani aşkın en zor dönemindeyim bundan böyle.


Evet en zor dönemdeyim belki; ama korkmuyorum. Çünkü 1 gün dahi yanımda olmadığın için alıştım buna ve senden bir yardım beklemiyorum. Ben senin gibi olgun olamıyorum. Çocukça yaşamayı seviyorum ben. Ben zorlanmayacağım bu yüzden. Alıştım ne de olsa, her şeyi unutup pişkince yaşamaya...


- yeşiL -

4 yorum:

cemo dedi ki...

Bence de "Zaman ondan geçme zamanıdır" yeni bir sayfa açman ve önüne bakman lazım.

yeşiL dedi ki...

Evet ama bunu nasıl yapacağım bilemiyorum. Umarım kolay olur :(

cemo dedi ki...

Benim sözümü dinlersen kolay olucak :)

yeşiL dedi ki...

Zor olan senin sözünü dinlemek zaten :D