Sayfalar

22 Mart 2011 Salı

Sebepsizce Ağladım


Dün gece ağladım uzun uzun. Neden ağladığımı bilmeden ilk kez ağlıyordum. Buna ben bile şaşırmıştım. Nedenini bilmeden bir insan nasıl böylesine salya sümük olabilirdi? Bağıra bağıra ağlarken herkes bana bakıp anlam vermeye çalışıyordu. Ben de aynı şekilde onlara bakıp bu duruma anlam vermeye çalışıyordum. Ben neden ağlıyordum? Nedenini bilmiyordum ama gözlerimden yaşlar tam anlamıyla sel gibi akıyordu. Bir yandan gülesim geliyordu ama gözyaşlarım ağır basıyordu.

Yanımdakiler destek oldular bana. Önce biri sarıldı sonra diğeri. Uzun uzun ağladım omuzlarında. En son aldatıldığımı öğrendiğimde ağlamıştım böyle uzun uzun. Neyse ki bu sefer o zaman ki kadar uzun sürmemişti ve en azından bu sefer canım acımıyordu.

Ben dün gece sebepsiz yere ağladım. Nedensiz de ağlanabildiğini görmüş oldum ilk defa. Ağlayabilmenin ne yüce bir nimet olduğunu görmüş oldum. Ağlayabilmenin kişileri insanlaştırdığını anımsadım bir kez daha. Gönlüm ağladı dün gece ve gözlerim yaşardı sebepsiz yere; ama sevdiklerim vardı yanımda ve ben tabi ki şanslıydım onlara sahip olduğum için. Bir an geçirdim aklımdan; sevdiğim ve beni sevmeyen olsaydı yanımda? Tabi ki olmazdı umurunda. Onlar gibi gözlerimin içine bakmazdı telaşla. Son görüşmemizde de beni ağlarken bırakıp gitmemişmiydi umursuzca. Yine de teşekkür ederim O’na. Nasıl olunmaması gerektiğini öğretti bana…

6 yorum:

cemo dedi ki...

Ağlamak ağlayabilmek güzeldir yeter ki kötü gelişmeler için olmasın.

yeşiL dedi ki...

Umarım artık kötülük peşimi bırakır...

cemo dedi ki...

İnşallah :(

Mia Wallace dedi ki...

bazen böyle doluyor insan bir anda patlıyor bana da oluyor ve sonra o halime üzülüyorum off nyse ama içimizden atmak güzel :)

Adsız dedi ki...

ağlama

yeşiL dedi ki...

@ cemo; sağol :(

@ Mia Wallace; Beni ağlarken çok az insan görmüştür. Daha çok yatağıma yattığım zaman ağlarım. İçimi döktüm ama tüm karizmam yerle bir oldu Mia'cım :P :D

@ Adsız; Çok ağlıyorum isimsiz kahraman. Bazı şeylere bir ömür ağlıycam gibi geliyor; ama umarım böyle sürmez. Umarım bu yalnızca bir sanıdan ibarettir ;)