Sayfalar

20 Eylül 2011 Salı

Geleceğe Mektup

Bu mektubu sana geçmişten yazıyorum. Ne zaman ki burada yazdıklarıma layık olduğunu düşüneceğim, işte o zaman mektubu sana ulaştıracağım. Ne zaman ki burada yazdıklarıma layık olursun, işte o zaman seni asla bırakmayacağım.


Büyük bir ihtimal seninle henüz tanışmadık; ama ben biliyorum ki er ya da geç tanışacağız. Önceleri güvenmeyeceğim sana. Biliyorum ki pek çok şeyi burnundan getireceğim. Sana çektirdiklerim için şimdi özür diliyorum. Çünkü çekilecek çile olmadığımı biliyorum.

Önemli olan şuan sana olan güvenim, verdiğim değer ve başımın üstündeki yerin. Sana güvenmedim ilk zamanlar ve seni de diğerleri gibi sandım. İlk zamanlar seni kendime ötekileştirdim; fakat sonraları seni benimsedim ve içselleştirdim. Önceleri sen bir başkası iken şimdi sen bensin. Hatta sen ve benden "bizi" inşa edensin. Sen diğerleri gibi değilsin. Sen farklısın ve artık ben bunun farkındayım.

Yeri geldi çaba gösterdin yeri geldi fedakarlık. Senden ne zaman bir yardım istesem koştun geldin. Kötü günde yanında olmak ne demek ben senden öğrendim. Sevgiyi aşkı biliyordum belki; ama insan olmak ne demek sen öğrettin bana.

Verdiğin en ufak bir sözden bile çıkmaman ne kadar dürüst olduğunun bir göstergesiydi. Yalan nedir bilmemen seni başka bir devrin insanı haline getirmişti. Elimi tuttuğun günden beri bir daha hiç bırakmadın. Zor zamanlarımda yanımda olduğun gibi seni zorladığım zamanlarda da yanımdaydın. Seni kırdığım, üzdüğüm ve canını acıttığım her anı sineye çekmen ve yaptığım yanlışları suratıma çarpıp yüzümü kızartmaya çalışmaman olgunluğunun ve adamlığının göstergeleriydi.

Şaşıyorum sana ve bana. Böylesine iyi birinin bana bu kadar sahip olma arzusuna. Umarım bırakmazsın sen de ellerimi. Umarım uyanmam bu güzel rüyadan. Umarım hep böyle kalırsın, hayatımdaki saf, temiz, dürüst, ahlaklı tek insan.


Michael Jackson - Give in to me

4 yorum:

cemo dedi ki...

Çok güzel yazmışsın

yeşiL dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Aslı dedi ki...

Böyle biri hayatınızdaysa, nolur sakın bırakmayın. Çıkmasına izin vermeyin.

yeşiL dedi ki...

Şimdilik hayatımda değil; ama bir gün mutlaka gelecek. Bekliyorum :))