Sayfalar

2 Ekim 2011 Pazar

Gitme Kal



Gitme desem de gideceksin biliyorum. İşte o yüzden susuyorum. Yoksa hiç gelmez miyim peşinden. Yoksa hiç bırakır mıyım seni yalnız ve yoksun. Gitme desem de dinlemeyeceksin biliyorum. Yoksa kal demekten hiç erinmiyorum. Yalnızca yeni bir hayal kırıklığı daha istemiyorum.

Bilsem yanımda kalacağını, yola yük olmam yol olur gelirim ardın sıra. Tutarım kolundan çeviririm kendi yoluma. Benim yoluma girmesen de ziyanı yok, ben yine gelirim. Sen yürürken peşin sıra gelirim sonsuzluğa. Üşenmem gelirim bilinmezliğe. Sensiz olmaktansa senle perişan olurum günlerde gecelerde. Senli benli şarkılar söylerim sana, kulağına güzel sözler fısıldarım. Yorulduğunda bacaklarımı yastık yaparım güzel başına.

Senin yoluna canımı, başımı koyarım. Ejderhalar çıksa karşıma, savaşırım da yine gelirim peşinden. Padişahlara bile kafa tutarım. 100 cellat çıksa karşıma Kara Murat gibi zıplarım hepsinin üstünden. Bir yumrukta 5 tanesini, bir tekmede 10 tanesini yere yığar da yine gelirim. Gece korkarsan karanlıkta yürümekten, yanına gelir elinden tutarım. Sen uyurken başında beklerim korkma diye. Yedi kandilli süreyyayı indiririm de gökten yoluna ışık yaparım. Puslu ormanlara da girsen korkmam gelirim. Tilkiler, çakallar, yaban domuzları düşse peşimize hepsini vurur da öyle gelirim.

Her şeyi yaparım; ama yine de yaranamam sana. Bilirim istemediğini de o yüzden gelemem istesem de peşinden. Bilirim de sırf o yüzden gitme, kal diyemem. Özlerim de göremem, isterim de duyamam. Sen istemiyorsun ya sırf ondan susarım, büker boynumu kendi yoluma bakarım.


(Yansımalar)  Kayıkçı - Navavar

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

aşk acısı mı çekiyor birilerii.. ama ne güzel yazı yazdırmış bu sana. çok sevdim!

yeşiL dedi ki...

evet Mia'cıım birileri acı çekiyor ama aşk acısı olduğu için çok da şikayetçi değil :) beğenmene çok sevindim :))

Adsız dedi ki...

acı çekmek yazdırı insana, mutluluk yaşatır. Yazmayı tercih edenler o yüzden acıyı tercih eder ve ayrılıklar yaratırlar kendilerine.. sebeplerini de kendilerinin belirlediği

yeşiL dedi ki...

sebepleri bazen kendimiz belirlemeyiz, şartlar da belirleyebilirler :)

Adsız dedi ki...

şartları biz belirlemeyiz zaten. Önemli olan her şartta tercihimizi yapabilmektir. Yüreğin büyüklüğü başka nasıl ölçülür ki

yeşiL dedi ki...

tercihleri yapıyoruz belki ama bunu gösteremedikten ve yaşayamadıktan sonra ne fayda