Sayfalar

20 Ekim 2011 Perşembe

Tek Dişi Kalmış PKK


Sen dağa çıkmış daha önemlisi insanlıktan çıkmış deyyus! Sana söylüyorum: dinle!

Sen çapulcu, sen cahil, sen şerefsiz, sen Allah’ın tipiyle cezalandırdığı rezil yaratık: dinle!

Söylediğim laflar sana koymaz biliyorum. Çünkü sen laf nedir, söz nedir bilmezsin. Senin bildiğin şey yalnızca isyan ve ihanettir; ancak bu ihanetinin bedelini elbet ödersin.

Sen yalnız ve biçare pislik, sana söylüyorum: dinle!

Sana insan desem insana hakaret, hayvan desem hayvana hakaret, yaratık desem yaratıkların cümlesine hakaret… Bu yüzden yanlış anlama. Senden bahsederken kullandığım kelimelerin hiçbiri seni övmek için değil, bir kelime kullanmak zorunda olduğum için kullanılmıştır. Zira senin iğrençliğini tanımlayacak kelime lügatımda yoktur.

Bre gafil, bre hain, bre zındık; sana söylüyorum: dinle!

Birilerinin kuklası ve maşası olarak, iradesiz ve sebepsizce sürdürdüğün bu hayat(sızlık) bile sana yakışmaz. Sana yakışacak tek şey o pis ve iğrenç vücuduna saplanacak bir mermidir. Çünkü senin aldığın her nefes haramdır. Senin bu dünyaya getiriliş sebebin insanlığa ibret olmandır.

Sen insan ziyanı, sana söylüyorum: dinle!

Sefil yaşamında sana dayatılan ve inandırıldığın bir takım fikir ve ideolojiler sonucu gerçekleştirdiğin ihanetin hiçbir zaman amacına ulaşamayacak. Çünkü senin efendilerinin başaramadığını, onların köpeği olan sen asla başaramayacaksın. Sen o kadar küçüksün ki bir zerre bile olamamışsın insanlık denizinde. Sen o kadar sefilsin ki küçücük bir değerin bile yok insanlık gözünde. Sen o kadar rezilsin ki, senden rezili yok insanlık içinde.

Sen aşağılıkların en aşağılığı, sen adilerin en adisi, sen soysuzların en soysuzu, sana söylüyorum: dinle!

Anlayana söyleyecek çok söz var; ama anlamayacak olana daha fazla söylemek nafile.

Sadece şunu söylüyorum sana: hak ettiğin lanete en kısa sürede uğrayacaksın ve o iğrenç kökün kuruyacak. Bir hiç olarak fazlalık yaptığın bu dünyadan sen de yok olacaksın. Ot olarak geldin, kütük olarak devam ettin ve en sonunda cehenneme odun olacaksın. Layık olduğun çukurda sonsuza değin yanacak, yanacak ve yanacaksın...

4 yorum:

Domatez dedi ki...

Bilmem kaç bin defa beğen, yok beğen değil de "katıl" butonu falan yok mu?

yeşiL dedi ki...

Yalnız olmadığıma sevindim Domatez.

Adsız dedi ki...

AĞZINIZA SAĞLIKK Bİ BNDEN DE O KADAR

yeşiL dedi ki...

Teşekkür ederim adsız ;)