Sayfalar

3 Kasım 2011 Perşembe

Sevme Demiştim



Sevme demiştim kendime. Sevme... Yoksa kalbin acır. Kalbin acırsa ömrün azalır.


Düşünürsün durmadan. Herkes kendini düşünürken sen kendinden başka her şeyi düşünürsün. Düşündüklerin canını yakar. Canını yakanlar hayatında daha çok yer kaplar. Onlar sende yer kapladıkça gerekli diğer şeylere yer kalmaz ne kalbinde ne ömründe. Ömrünü yer bitirir sevgin ve derdin. Çünkü sen sevdikçe artar derdin. Sevgin derdin olur, derdin sevgin.


Sevgiyi hak etmeyeni sevme demiştim kendime. Sana hak ettiğin değeri vermeyeni sevme. Yoksa sevdiği değil köpeği olursun onun. İstediği zaman kucağına alır sever seni, kızdığında küfreder ve tekmeler. Her şeye rağmen sen yine kuyruğunu kıstırır da razı olursun ondan gelene, yani efendine. Sevmeyi bildiğini sanıp aslında bir bok bilmeyenleri sevmeyeceksin demiştim kendime. Sevgiyi yalnızca yanındayken yaşayabilenleri sevme. Onlar özlemeyi bilmezler seni. Özlemin sevginin zekatı olduğunu bilmezler ve buna akıl erdiremezler. Bir de üstüne göremedikleri için terkederler seni. Onlar sevginin yalnız yaşandığını hiç öğrenemezler. 


Sevgisi için fedakarlık yapmayı bilmeyenleri sevme demiştim kendime. Onlar fedakarlık yaptıklarını düşünürler de asıl yapmaları gerekeni zihinlerinden geçirebilecek kadar bile cesaretleri yoktur. Onlar cesareti, fedakarlığı bildiklerini sanarlar da bilmediklerinin farkına hiçbir zaman varamazlar.


Onlar sevginin bazen vazgeçmek olduğunu bilmezler, anlamazlar. Bir daha sevme demiştim kendime. Çünkü adam gibi seven biri gelip de seni bulmaz. Bulsa da seni hiçbir zaman anlamaz.


Sevme demiştim kendime. Sevme... Yoksa kalbin acır. Kalbin acırsa ömrün azalır.


- yeşiL -

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

çok güzel yazmışsın canım.. insan bi durup düşünüyor resmen. ama bence yine de sevelim yitirdikten sonra kahrolucak olsak da sevmek çok güzel..

yeşiL dedi ki...

Teşekkür ederim Mia'cım. Sevme diyorum diyorum ama sevmeden de duramıyorum zaten :))

Adsız dedi ki...

Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizi de sayfamıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

yeşiL dedi ki...

teşekkür ederim çok naziksiniz :) biraz sonra ordayım :)

Adsız dedi ki...

vazgeçme. Hiç bir şey göründüğü gibi değildir

yeşiL dedi ki...

malesef göründüğünden daha kötü olma ihtimali de imkanlar dahilinde. dikkatli olmak lazım :)