Sayfalar

8 Aralık 2011 Perşembe

O = Ben

Bir sebep bulmalıyım. Küçücük bir sebep.

Onu terk etmek ve aynı zamanda Onu suçlu göstermek için yalnızca tek bir sebebe ihtiyacım var. Onu suçlamalıyım evet. Yoksa içim rahat olmayabilir. Onu kandırmaktan çok kendimi kandırmalıyım ki içim rahat etsin. Böylece iki gün sonra başkasını alabileyim hayatıma. Kim olduğunun önemi yok. Sonuçta onun da önemi yoktu hayatımda. Basitçe bir sebep bulmalıyım, o basit insanı uzaklaştırmak için çevremden. O bunu hak etti. Benim istediğim gibi olmaktansa kendisi gibi olmayı tercih etti. İşte bu yüzden çıkarmalıyım O pisliği hayatımdan. Kaç kere uyardım ve şans verdim; ama beceremedi. Sonuçta ben Onu sevmedim ki. Ben Onun benim istediğim gibi olabilme ihtimalini sevdim.

Her şey tamam da basit bir sebebe ihtiyacım var, ondan kurtulmak için...

5 yorum:

cemo dedi ki...

Tenhada kıstırıp dövelim :)

Adsız dedi ki...

ya da basiy olup sebep kendimiz olalım

yeşiL dedi ki...

cemo; bi de biz dayak yemeyelim dikkatli olmak lazım :D

adsız; bu da bir bakış açısı tabii...

cemo dedi ki...

Tenhada kıstırıp döversek bişeycik olmaz sana güveniyorum bu konuda :D

yeşiL dedi ki...

bence durup dururken elimizi kana bulamayalım. boşverelim. ne gereği var şimdi dimi ama (3,5) :D