Sayfalar

11 Şubat 2012 Cumartesi

Kendini Bilene

En çok neyini seviyorum biliyor musun? Ben bilmiyorum...


Akıl ver bana, çünkü ilk defa birisinin aklına ihtiyacım var. İlk defa birinin aklına güvenim var. Aklımın başımdan gitmesi önemli değil bu sefer. Çünkü onun yerini dolduracak biri var.


Yüreğimin gitmesi de önemli değil bu sefer, onun yerine yüreğini bana veren biri var. Sevdiğim var bu sefer ve sevenim var.


Özlediğim biri var bu sefer. Yanındayken bile özlediğim biri...


Gözleri ışıldayan,
Gözlerimi ışıldatan biri var.


Biri var bu sefer; her bakışında bir anlam barındıran... Kızsa da bir başka sevse de bir başka biri var.


Sahip olmak istediğim; ama sahibi olan biri...


Yanındayken bile ulaşamadığım...
Koşsam da yetişemediğim...
Yetişsem de...


Dedim ya sana: sahip olmak istediğim; ama sahibi olan biri...


Bir ömür uzaktan bakacağım en kötüsü de sarılıp uyuyamayacağım bir sevgili...

4 yorum:

cemo dedi ki...

Ben de bilmiyorum :( kusura bamya akıl veremem o yüzden ama istesen bi çikolatalı gofretim var bölüşebiliriz :D

yeşiL dedi ki...

ooo hem akıl vermiyorsun hem de çikolatalı gofretin yarısını veriyorsun. tamamını verirsen belki anlaşabiliriz :D

Adsız dedi ki...

aklım da senin gönlüm de

yeşiL dedi ki...

dırırııırııımmmmm :)